Här hittar du en lista över de tjänster vi har tillsatt den senaste tiden, inklusive publiceringsdatum.

Nyligen tillsatta tjänster

  • 2024-06-28 Fredrik Plane, ingenjör, enheten för spektrumförädling, 24-8412
  • 2024-06-28 Avbruten - Samordnare, divisionen för marknadsutveckling, 23-30770
  • 2024-06-26 Olivia Bernmalm, handläggare, enheten för elektroniska kommunikationstjänster, 24-3651
  • 2024-06-26 Maissa Hamza, handläggare. enheten för planerad uppföljning, 24-6273
  • 2024-06-26 Johanna Wang, handläggare, enheten för särskild uppföljning, 24-6273
  • 2024-06-26 Avbruten - Tillgänglighetsexpert, enheten för tillgänglighetsregler, 24-4123
  • 2024-06-26 Avbruten - Senior jurist, enheten för tillgänglighetsregler, 24-4124
  • 2024-06-24 Shaimaa Yousef, vikarierande handläggare, enheten för utlysning och tilldelning, 24-6273
  • 2024-06-24 Carl Widestrand, ekonom, enheten för reglering av bredbandsinfrastruktur, 24-4685
  • 2024-06-18 Zahra Samir, jurist, enheten för samordning och samverkan, 24-5683
  • 2024-06-18 Marcus Lindvall, analytiker, enheten för ekonomisk analys, 24-4564
  • 2024-06-14 Ulla Koldestam, handläggare, enheten för spektrumtillstånd, 24-1709
  • 2024-​06-​14 Katharina Soffronow, verksamhetscontroller, enheten för strategisk styrning, 24-​8007
  • ​2024-​06-​13 ​Sevana Mailyan, jurist, enheten för utlysning och tilldelning, 24-​5683​
  • 2024-06-10 Johan Behseta Sundell, jurist, enheten för utlysning och tilldelning, 24-5683
  • 2024-06-05 Hanna Nathorst-Windahl, jurist, enheten för tillsyn och tvistlösning, 24-2528
  • ​2024-06-05 Lovisa Lundh, handläggare, enheten för samhällets digitalisering, 24-4684

Om du vill överklaga

Du har möjlighet att överklaga en tillsättning av en tjänst. För att den ska gälla måste vi få din överklagan inom tre (3) veckor efter att vi har publicerat beslutet.

Gör så här för att överklaga

  1. Skriv vilken tjänst det gäller, inklusive diarienumret, och varför du tycker att vårt beslut är felaktigt.
  2. Skicka din överklagan till oss:
    Post- och telestyrelsen (PTS)
    Box 6101
    102 32 Stockholm
  3. Vi skickar vidare din överklagan till Statens överklagandenämnd som utreder ärendet och fattar beslut.

Om din överklagan har kommit in för sent måste vi avvisa den.

Sidan uppdaterades: