Om ditt abonnemang har sagts upp av Teracom Mobil

Mitt abonnemang har sagts upp av Teracom Mobil. Vad kan jag göra för att få en ersättningslösning?

Kontakta Teracoms kundservice

För att säkerställa att du inte står utan bredbandsuppkoppling måste du teckna avtal med en annan bredbandsoperatör. Om du har svårt att hitta en annan operatör eller har andra frågor, vänd dig i första hand till Teracoms kundservice

Andra alternativ för bredbandsuppkoppling

De allra flesta kan få tillgång till bredband trådlöst – via mobilnäten eller satellit. Läs mer om vilka alternativ som finns.

Klicka här för att läsa om andra alternativ för bredbandsuppkoppling. 

Om det saknas alternativ

Om det inte finns någon som erbjuder bredband på din bostadsadress eller verksamhetsadress kan du ansöka om stöd hos PTS (Grundläggande internet och telefoni | PTS) (gäller ej fritidshus).