Bredbands-telefoni

Bredbands-telefoni är ett nytt sätt att ringa,
som du kan välja för din fasta telefoni.

 

Fast telefoni är den telefoni som du har i ditt hem eller i ditt fritidshus.

 

Om du har fast telefoni ringer du genom telefonnätet.

 

Om du har bredbands-telefoni ringer du genom ditt bredband
eller genom din kabel-tv eller ett fibernät.

 

Detta nya sätt att ringa kallas ibland bredbands-telefoni
eller IP-telefoni eller internet-telefoni.

 

Här kallar vi det bredbands-telefoni.


 

Hur kan jag ringa med bredbands-telefoni?

Vem kan ringa med bredbands-telefoni?

Varför ska jag ringa med bredbands-telefoni?

Vad ska jag tänka på om jag vill ha bredbands-telefoni?

Hur kan jag jämföra priser?

Vad gör jag om det blir problem?

Var kan jag få mer information?


< Tillbaka till förstasidan för lättläst